nedelja, 27. oktober 2013

25.del

prišla sva do hiše. odklenila sem in vstopila notri, Justin pa jih je za sabo zaklenil. šla sem v dnevno sobo in seveda on za mano. 

''are you hungry?''  sem ga vprašala.

''mhm''

''wanna eat?''  sem ga spet vprašala in se zraven zasmejala.

''mhm'' je rekel z istim tonom kot prej in še vedno je bil resen.

''what do you wanna eat?'' sem ga vprašala kot, da bi se pogovarjala z dojenčkom. prišel je bližje meni in hitro odgovoril:

''you'' zdaj se je končno zasmejal in me začel žgečkati. on je res znal žgečkati in to tako, da me je od smeha vse bolelo. usedla sem se na rob kavča in on se je usedel na drug konec kavča. smehljala sva se in se gledala. nato sem se spomnila, da je lačen.

''no really, what do you want to eat?''

''I wanna eaaat...humm... I don't care, you choose.''

''no, I'm not gonna eat..''

''yeah I'm not that hungry either..''

''sure?''

''yeah, I'm sure.''

prijel me je za roko in peljal v mojo sobo. ulegel se je na posteljo in sam sebi metal žogico v zrak in jo ujel. to je izgledalo tako seksi. jaz sem se usedla zraven njega in bila naslonjena na steno. ko je videl, da bom sedela tam, je njegovo glavo premaknil meni v naročje in nadaljeval s svojim delom. jaz sem vzela moj laptop in šla na svoj twitter. takrat sem imela miljoooon novih tweetov. ja saj je logično, če so naju zdaj videli z Justinom. pisale so mi same lepe tweete in presenetljivo malo hejta sem dobila. mogoče sta dve Belieberki napisali, da me bosta ubili, ker sem jima 'speljala' Justina, a mi je bilo vseeno. vse druge so me takooo lepo sprejele. poskusila sem jih followati čimveč, ki so mi tweetale in kmalu, ko sem to naredila, so mi napisale tweete, da sem the kindest person on the world in, da se mi zahvaljujejo, ker sem jih followala. bila sem zelo vesela.

''wanna reply to my fans from my twitter?'' je vprašal Justin.

''oh my god, yes,  of course!''

prišel je bližje in mi na uho zašepetal geslo njegovega twitterja, kot da ne bi bila sama v sobi. potem mi je še pritisnil lupčka na lička in nasmehnila sem se. potem sem odtipkala uporabniško ime in geslo od Justinovega twitterja in začela sem. seveda nisem mogla odgovoriti vsem, sem pa naredila kar veliko delo, ki ga Justin drugače najbrž ne bi. tudi followala sem par fanic in bile so presrečne, saj jih zdaj Justin Bieber followa na twitterju. bila sem vesela da sem to naredila, potem pa sem zaprla računalnik. pogledala sem Justina, ki je zdaj z glavo ležal na drugi strani postelje in še vedno delal isto kot prej. splezala sem nad njim in ga gledala. dvignil je glavo in me na hitro poljubil, potem pa spet spustil glavo. prekucnila sem se zraven njega, se mu z glavo naslonila na prsa in zaspala.z roko me je objel čez ramo in kmalu je zaspal tudi on.



Ni komentarjev:

Objavite komentar