petek, 25. oktober 2013

11.del

potem je odšel. šla sem v Jadino hišo in vse je bilo temno, razen v kuhinji je gorela luč. tam sta bila Mandy in Luke, ki sta kartala. pozdravila sta me in se nasmehnila. verjetno jima je Jade povedala kje sem bila. ko sem prišla v Jadino sobo, je Jade že spala. poskusila se se preobleči v pižamo, da je nebi zbudila, a je Jade že spuščala živalske zvoke. seveda, hotela je vse vedeti, tudi, če zve napol v spancu. začela sem ji razlagati. del v restavraciji ji je bil dolgočasen, tudi meni, če po pravici povem. raje sem imela del na plaži, še raje pa del pred Jadino hišo. prav tako tudi Jade. kmalu se je cela zbudila. spet je videla moje iskrice v očeh.

''you really like that Bieber guy, ha?'' je rekla ljubkovalno.

''like?'' zardela sem.

''you...awww you love him right?''

rahlo sem prikimala in še bolj zardela.

ulegli sva se vsaka v svojo posteljo, ki sva jih v bistvu imeli skoraj čisto skupaj. 

''goodnight shawty'' je rekla, ker je vedela vsaj to, da Justin reče to namesto Honey, Darling ali kaj podobnega.

rada jo imam. Justina tudi. Po novem imam rada cel svet.




Ni komentarjev:

Objavite komentar