ponedeljek, 28. oktober 2013

29.del

nasmehnil se je potem pa me pogledal.

''I think it's time.''

''time for?'' sem ga vprašala.

''I wanna do the next step.'' bila sem tiho.

''ar..are you..''

''yeah I'm sure. but I wanna do it only if you wanna do it..'' me je prekinil.

nekaj časa sem bila tiho, nato pa sem se odločila. pokimala sem. začel me je poljubljati. zame je bilo to prvič in nisem vedela kaj naj naredim. bila sem živčna.

''no please. I don't wanna do it and scare you. I'd rather not do it and make you feel save with me. I really don't wanna scare you.''

prijela sem ga za glavo in ga poljubila in mu poskusila brez besed pokazati, da me ne more prestrašiti.

'' don't worry. nothing could go wrong.'' je rekel in se samo nasmehnil.

''it's not like we're gonna make babies or something'' je rekel smeje in še jaz sem se začela smejati. spet me je poljubil in medtem slekel majčko. potem jo je slekel še sebi in se naslonil name.

(koook je awkward o tem pisat omg hahahah)

potem se je zgodilo. bilo je lepo, ampak še vedno sem se malo bala, ne vem česa že. nazaj mi je oblekel majčko in sebi tudi. potem se mi je nasmehnil.

''see? nothing went wrong and we did it.''  je rekel.

''I hope you don't thik I just used you..'' je rekel zaskrbljujoče. še vedno sem ga gledala brez besed.

''come oon! say somethig'' se je spet začel smejati.

''I love you..'' sem končno rekla.

'' me too. I love you so fucking much.''je rekel takoj, ko sem jaz nehala govoriti. spet me je poljubil. prekucnil se je zraven mene na posteljo. objela sem ga okoli pasu. božal me je po laseh. zaspala sem.

zjutraj, ko sem se zbudila, je Justin še spal. vžgala sem računalnik in šla na svoj twitter.

''I know you're on my twitter'' je rekel še z zaprtimi očmi.

''no, I'm not'' sem mu odgovorila in se začela smejati.

''liar!'' je rekel in se smejal. zbudil se je in se usedel zraven mene. pogledal je v računalnik in mi potem dal lupčka na lička. nasmehnila sem se.

''well, I guess you're not a liar.'' je rekel in se mi nasmehnil. dala sem mu lupčka in naprej gledala v računalnik.

''wanna go somewhere today?'' me je vprašal in spet si je začel podajati žogico. 

''yeah, I heard there's a huge  amusement park in town..''( slišala sem, da so v mestu postavili lunapark)

''yeah? you wanna go?'' me je vprašal in se mi nasmehnil. 

''yeah, we could go.. I mean if you want..''

''yeah, that sounds fun.'' je rekel in se nasmejal. nasmehnila sem se mu nazaj.

''do you want some cocoa?'' sem ga vprašala in pokimal je. gledal me je in imel nasmeh na obrazu. 

''okay, wait me here, I'll make some.'' sem rekla in ga na hitro poljubila. potem sem mu dala svoj računalnik in nisem se odjavila s twitterja, naj naredi kar hoče. 

*JUSTINOVO RAZMIŠLJANJE*

pustila mi je računalnik in šla dol skuhat kakav. gledal sem za njo dokler se je dalo, potem pa sem začel gledati v računalnik. pustila se je prijavljeno na twitter! awww she trusts me. hotel sem se že odjaviti, potem pa sem dobil idejo. napisal sem par tweetov.

1.:  awwwww she left me her computer and she didn't logged out from twitter. I guess she trusts me:3 ♥ 

2.: I am a naughty boy  who is using his girls twitter while she's doing me some cocoa. Imma bastard:o #LoveHer. ♥

napisal sem še par podobnih tweetov, potem pa sem se odločil, da grem na svoj twitter. spet sem dobil polno novih tweetov in seveda nisem gledal vseh. žal mi je, da ne morem odgovoriti vsem Belieberjom ampak pač je tweetov preveč.:c napisal sem tweet, ki ga tako in tako vsi Belieberji pogledajo:

I'm sorry I can't reply to all of you, Beliebers. I hope you know I love you all. ♥

v minuti sem dobil na tisoče retweetov, kar sem tudi pričakoval. na hitro sem pogledal nekaj tweetov in bil sem presenečen. skoraj na vseh je pisalo, da obožujejo Selly. bil sem zelo vesel. potem je Selly prišla gor in mi prinesla kakav in piškote.

*konec Justinovega razmišljanja*

prišla sem gor in mu dala piškotke in kakav. 

''awww thanks babe'' je rekel in se nasmehnil. začel je jesti. spomnila sem se na Jade.

''Oh my god! I forgot about Jade! you are an idiot, I hope you know that'' sem se nasmehnila in začel se je smejati.

''wait! why me? I mean you forgot about your bestfriend, not me'' je rekel v smehu.

''and who is to blame here?'' sem ga smeje vprašala on pa mi je zapel:

''love me, love me, say that you love me...'' 

''I do.'' sem rekla in ga poljubila. ''but I have to call Jade now.'' 

''okay'' je rekel in naredil žalosten pogled, a ni mogel zadrževati smeha. potem sem poklicala Jade.

''Hiiiiiii Jaaaadeeeee'' 

''Hiiiiiii Jaaaadeeeee'' jo je pozdravil Justin in me oponašal.

''oooh hi! I forgot your name, cause you didn't call me so much time, so what is it?'' je rekla in se smejala. z Justinom sva se spogledala in potem oba naenkrat rekla:

''Jellyyy heree!'' in vsi smo se smo se smejali. 

''so what are you two guys doing?'' 

''we're drinking cocoa right now. you?'' 

''truth? I'm making out with my new boyfriend..'' je rekla. ta je čisto odštekana. 

''WHAAAT? you have to tell me everthing!'' sem se začela smejati. 

''yeah I'll tell you when we meet again okay?'' me je vprašala. pogledala sem Justina in ga brez glasu vprašala, če ju lahko povabim z nama v lunapark in je prikimal.

''yeah, me and Justin are going to an amusement park this night. wanna join?''

''yeah we'll both come, okay?'' 

''yeah, see you there! at eight p.m. okay? I love you. byee''

''deal, love you too. bye!'' je še rekla in potem sem prekinila. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar