sobota, 26. oktober 2013

23.del

mislim, da Chaz v sobo prihaja samo zato, da bi naju prekinil. 
''hey, Ryan thought we could watch a movie together, but now..you two just finnish where you end...''

''no we're doing nothing, we'll come..'' je rekel Justin.

''okay, see you there.'' je rekel Chaz in potem šel. z Justinom sva se spogledala in potem šla dol v denvno sobo. Chaz je zbral film in na koncu smo gledali bedast Titanik, ki sem ga gledala da ne rečem kolikokrat že. saj ne da mi film ni všeč, samo na pamet ga že znam. Justin se je usedel na rob kavča, zraven njega jaz in zraven mene Chaz. raje bi videla da bi sedela na robu kavča ali pa, da bi Ryan sedel zraven mene. Pattie je pomivala posodo in odločila sem se, da ji grem pomgat.

''Hey Pattie, need some help?''

''aww you're so sweet. no i don't need help, but if you don't like the movie you can sit there and make me company..''

''yeah, I'd rather make you company than watch Titanic..''

nasmehnili sva se in se začeli pogovarjati.

*CHAZOVO RAZMIŠLJANJE*

omg, zakaj je Justin slaven? vedno mu uspe pridobiti katerokoli punco, meni pa nikoli. nikoli nisem bil preveč ljubosumen nanj, ampak Selly *-* če bi lahko, bi jo takoj vzel zase. lepa je pa še prijazna. ampak Justin je moj best buddy, ne morem biti ljubosumen nanj in mu kar vzeti punce, poleg tega pa je Belieberka in tako in tako ne bi hotela biti z najboljšim prijateljem ljubezni svojega življenja, če bi imela možnost. seveda bi vedno izbrala Justina. vedno bom ljubosumen zaradi Selly...

*konec Chazovega razmišljanja*

*RYANOVO RAZMIŠLJANJE* 

''Justin, res si lahko srečen zaradi Selly, zabavna je, pametna pa še lepa je*-* ''

''Yeah I love her man, I didn't love any girl so much as I love her..''

''well, not even one could compet with her(=nobena se ne bi mogla kosati z njo)'' 

''Yeah, I guess so. She is the best. no one could ever replace her. she understands me more than any girl before''

''yeah, I get it..you are lucky, man!'' sem mu rekel in samo nasmehnil se je. Chaz je bil besen od ljubosumja. lahko si videl. ko sva se z Justinom pogovarjala o njej, je Chaz vedno pogledal v tla in postal rdeč. bil je zelo ljubosumen. jaz pa sem bil vesel za Jusa. prvič je tako govoril o svoji punci. izgleda, da ima njo res rad. 

*konec Ryanovega razmišljanja* 

*jaz*(da se ne izgubite)

Justin je prišel pome v kuhinjo, da bi spet šla nazaj v sobo. Pattie sem rekla, da se vidiva kasneje in z Justinom sva šla. ko sva prišla v sobo, je Justin zdgledal žalosten. 

''What's wrong Jus?'' sem ga zelo nežno vprašala. bil je tiho.

''come  on, what is it. please tell me.'' 

''He likes you, Sel.''

''What? who likes me?'' sem se delala, da nevem.

''I'm so scared.'' žalostno me je gledal v oči.

''wait, what? who likes me and what are you afraid of?''

''Chaz! Chaz likes you. and I don't know. maybe you like him too and maybe you like him even more than me and I'm afraid of loosing you.and the way you looked him..'' oči so se mu napolnile s solzami a morala sem ga prekiniti:

''wait Justin! stop right now! I didn't even look at him because it was so awkward. don't blame me! I could never fall in love with someone else now when I have you. You think I like Chaz?? And don't like you anymore?? Are you crazy or what?? I mean I always loved Chaz, it's obvious if I'm a Belieber isn't it? But you were always the mean part of my life and you still are. I love you Justin. I really do. But if you're not gonna trust me, it seems we're gonna have to brake up.''

nekaj časa je bil tiho in utrnila se mu je solza. prvič sem ga videla v živo jokati.usedla sem se poleg njega in mu dala roko čez ramo. 

''I don't want anyone but you. I hope you know that. and I didn't do anything, Justin''

s solzami v očeh me je pogledal in pokimal. imela sem ga dosti in sem šla. ko sem prišla ven iz Justinove sobe, me je videl Chaz. solze so mi tekle, saj sem mislila, da sva z Justinom končala. 
tekla sem po hodniku  in Chaz me je ujel. objel me je in rekel:

''what is it Selly? I heard you two were fightng. is everything okay?''

''stop it Chaz. I have to go now. let me go.'' 

izvila sem se iz njegovega objema in upala, da ga Justin ni slišal. potem sem stekla ven iz hiše in šla domov. doma sem se še bolj zjokala. potem sem dobila sporočilo.

I'm sorry..♥

pod skrito številko. nisem vedela gdo je. najbrž je bil Justin. ali pa Chaz. upam, da Justin. ne bom odgovorila. 









Ni komentarjev:

Objavite komentar