sobota, 26. oktober 2013

22.del

pozvonila sem in Jade je odprla vrata. bila je še čisto utrujena, saj je včeraj na mojem rojstnem dnevu ostala dolgo. sprejela me je notri in šli sva v njeno sobo. opazila je kitko in vedela je, da mi jo je naredil Justin. potem sem ji povedala kaj vse sva z Justinom počela od včeraj zvečer in bila je vesela zame. 

''He said, he wants to show me to the world''

''as..?''

''yes, as his girlfriend. I'm so happy. I love him so much.''

''awwww you two are like..the cutest couple I have ever seen.''

''thanks Jade'' sem rekla in jo objela. 

dobila sem sporočilo. bilo je od Justina. 

hey babe, I'm taking you to my place tommorow, to meet you with my family. love you♥

pokazala sem Jade. bili sva tako veseli. odgovorila sem mu:

okay, can't wait to meet them. thanks. love you more♥

potem sem se poslovila od Jade in šla domov. doma sem se umila in šla kar spat, saj sem bila zelo utrujena. sredi noči sem dobila SMS. zbudila sem se, ker sem imela telefon naštiman na glas. poslal ga je Justin.

I can't sleep without a kiss..

:*♥   sem mu odgovorila.

everything better now.

what about me?

what?

:c

kidding. :**♥

c:

everything better?

everything. 

I miss you.

earlier we go to sleep, earlier there will be tommorow..

'night babe.

'night JB♥



tako sva se nehala pogovarjati in zaspala sem. zjutraj sem dosti dolgo spala. v postelji sem se še v spancu pretegnila in obrnila na zunanjo stran postelje. roke sem položila nazaj dol in začutila, da jih nisem položila na posteljo ampak na nekoga. odprla sem oči in videla Justina. nasmehnila sem se in nazaj zaprla oči, medtem pa mi je Justin poljubil roke. začel se je smejati:

''wake up lazy!'' 

''nooo whyy?'' sem se nasmehnila.

''because, you are going to meet my family now..''

''ooh..right!'' hotela sem se preobleči a sem opazila, da me Justin gleda. 

''turn around, I have to dress up'' 

''no, I'm okay..''

''turn around'' sem smeje rekla.

potem je naredil puppyface.

http://media.tumblr.com/2f1029afdae256f0c85642c6f1dfe4f3/tumblr_inline_mtd9441NAY1s5iln8.gif

ko je naredil ta obraz sem ga poljubila, potem pa sem se preoblekla. slekla sem zgornji del pižame in ostala samo v modrcu, obrnjena stran od Justina. oblekla sem drugo majico. potem sem dala dol spodnji del pižame in ostala le v spodnjih hlačkah. potem sem nekaj hotela narediti in sem se obrnila k Justinu, ki me je ves čas gledal. začela sem se smejati in on tudi. potem sem ga še vedno smeje poljubila in se mu usedla v naročje tako, da sem ga gledala v oči. dal mi je poljub na nos, potem pa sem vstala, da bi se do konca oblekla. na koncu sem izgledala tako:


Justin me je pogledal in se mi nasmejal. hotel se je že obrniti in odpreti vrata, da bi šla ven iz sobe a sem ga prijela za roko in mu nisem dovolila iti.

''What is it?''  je rekel in se smejal.

''you forgot something..''

''what?''  pogledal je po sobi

''ohh, yes, I love you. let's go now'' se je smehljal. 

''something else!'' 

prišel je do mene, me prijel in me nežno poljubil. ta poljub je trajal kar dolgo.

''is that what you wanted?'' je rekel nežno in potiho.

''yes..'' pokimala sem z glavo in spet me je poljubil. potem me je prijel za roko in šla sva do Justinove hiše. 
Justin je odklenil hišo in vstopila sva. najprej sva šla v dnevno sobo, v kateri sta Ryan in Chaz igrala video igrice. nista naju opazila, zato je Justin zakašljal za pozornost. še vedno nista slišala zato je to naredil še enkrat, tokrat glasneje. Ryan je pogledal za kavč in naju opazil.

''ooohh hey buddy and -WOAW- she really do look cute*-*'' oba z Chazom sta me pogledala od pet do glave

justin je rekel: ''told ya'' in se nasmehnil. potem sem se nasmehnila še jaz. 

Chaz: ''so..you must be Selly, am I right? Justin told us a lot about you..''


''however, I am Chaz and that's Ryan.'' 

''yeah, I kinda know that'' sem rekla in vsi smo se nasmejali. dali smo si roke in Ryan moje roke ni hotel spustiti dokler ga Chaz ni ustavl. potem je prišla Pattie in nisem si mogla kaj, da ji ne bi stekla v objem. vrnila mi je objem in me vprašala zakaj je bilo to.

''That's because you are the mum of the most beautiful person on the world and you really mean a lot to Beliebers'' 

''awww I love you. beside, you're the part of our family now.'' mi je odvrnila. bila sem tako srečna.  
potem smo imeli kosilo, samo Pattie, Chaz, Ryan, Justin in jaz. Justin me je pod mizo božal po nogi. bilo mi je všeč. Chaz me je cel čas gledal in to je bilo precej neprijetno. poskušala sem ga ne gledati, saj,če bi ga kadarkoli pogledala bi ga pogledala naravnost v oči. Pattie je neprijetno tišino prekinila z prošnjo, da jim povem kaj o sebi.

''well, I just turned 18, two days ago..''

''aww Justin why didn't you tell us..happy birthday Selly!'' je rekel Chaz.

''oh that's the party in which you were the surprise right?'' je vprašala Pattie. 

''yeah, that's the party..'' je povedal Justin in me smeje pogledal. nasmehnila sem se mu in potem govorila naprej.

''I have one brother Sam, which is two years older than I am and my dad is the best dad you could ever imagine, and mom...well, I don't want to talk about mom..''

Justin je o moji mami že vedel, zato je pogledal Pattie s tistim pogledom *pusti pri miru* in tako je tudi naredila. potem smo pojedli in Justin me je odpeljal v njegovo sobo. tam sva bila bolj ali manj tiho. on je ležal na postelji, jaz pa sem sedela na njegovem stolu za mizo in razmišljala o mami. Justin je opazil, da sem žalostna in, da bi me razvedril, mi je v roke nepričakovano podal mehko žogico. načrt mu je uspel, nasmejala sem se mu in mu žogico podala nazaj. potem je on žogico poljubil in mi jo vrgel. enako sem naredila jaz. takoj ko je ujel žogico je vstal iz postelje, hitro prišel do mene in me poljubil. tisti trenutek je v sobo prišel Chaz in povedal, da je sladica na mizi. bilo je zelo awkward. Chaz je bil videti ljubosumen. potem je šel iz sobe midva pa kmalu za njim. za sladico smo imeli banane, oblite z vročo čokolado in kokosovimi mrvicami. bilo je zelo dobro. z Justinom sva šla nazaj v sobo in ulegla sem se na posteljo na kateri je prej ležal on in ga je to 'zmotilo'.

''that's my place'' je rekel in se ulegel nad mano. začel me je poljubljati. zelo dolgo sva se poljubljala in Justin je naredil naslednji korak. svojo roko je dal pod mojo majčko, mi odpel modrček, in saj veš kaj naprej. medtem me je cel čas poljubljal. to je bil moj najljubši del dneva in izgledalo je, da je bil tudi Justinov. potem je končal s poljubom in me gledal. zapel mi je modrček in majčko potegnil nazaj dol in me pri te pobožal, nato pa me je spet poljubil. vse to sem želela, da se ponovi. nisem še hotela, da je konec, zato sem ga prijela, da mi ne bi ušel. potem pa je spet v sobo prišel Chaz. tokrat je bilo še bolj awkward, saj je Justin še vedno ležal nad mano. 





Ni komentarjev:

Objavite komentar