sobota, 26. oktober 2013

19.del

potem me je prijel za roko in šla sva nazaj v mojo sobo. prižgal je luč in šele takrat je videl koliko posterjev in nalepk na katerih je Justin sem imela polepljenih po steni. prej ni mogel videti, saj sva imela cel čas ugasnjeno luč. na mizi je videl vse tri njegove parfume. 

''wich one is your favourite?'' je vprašal.

''Girlfriend'' sem odgovorila.

''aaahh, never let you go'' 

nasmehnila sem se in vrnil mi je nasmeh. 

''you know I'll never let you go, right?''

nasmeh se mi je zbrisal. pokimala sem in poljubil me je.

''are you better now?''

''yes.''

ulegla sem se in on poleg mene. pritisnil mi je lupčka na čelo in me objel čez trebuh potem pa zaspal.


zjutraj, ko sem se zbudila sem ga začela božati po laseh. z zaprtimi očmi se je smehljal. 

''morning beautiful'' je rekel.

''morning prince''  glavo je imel obrnjeno proti meni in spet sva se gledala. s prsti sem mu razčesavala lase in on se je smehljal. bil je tako lep. zaprl je oči in še vedno je imel mehek nasmeh na obrazu.

''I dreamed you..'' je rekel z zaprtimi očmi.

''yeah? what did I do?''

''you loved me''

''oh babe, those were not dreams.''

''no? I love you too''

zasmejala sva se in pritisnil mi je močen poljubček potem pa vstal.

JUSTINOVO RAZMIŠLJANJE 

poljubil sem jo, nato pa vstal. preoblekel sem si majico. ko sem dal prejšnjo dol in sem že prijel drugo sem začutil roke na telesu. objela me je od zadaj. prijel sem njene roke in eno dvignil ter jo poljubil. 

''don't ever leave me.'' je rekla.

''I won't, I promise.''  sem ji obljubil in spet poljubil njene prste.



*konec Justinovega razmišljanja*








Ni komentarjev:

Objavite komentar