petek, 25. oktober 2013

3.del

Ko sva prišli sta bila doma pri Jade, sta bila Mandy in Luke( sestra od Jade in njen fant) pripravljena, da gresta ven. vprašali sva jih, kam gresta in rekla sta da so ju prijatelji povabili na nek koncert, ki je v bližini in da še sama ne vesta gdo poje,ker ni tako znana skupina. šla bi samo zato da bi se družila... opravičila sta e nama ker nebomo mogli biti skupaj in šla. jaz imam Mandy zelo rada, mi je kot nevem..sestra, ki mi je na drugem mestu, prvo zasede Jade. zaprla sta vrata in midve z Jade sva nekaj časa samo gledali, potem sva se spogledali in v en glas rekli: PARTY HAAAAAAAAAAAARRRRDDDDD !!! in se začeli smejati. šli sva na računalnik in jaz sem šla seveda najprej na Justinov Twitter pogledat če je kaj novega napisal od včeraj. Bil je en nov tweet in pisalo je: ''Change of plane. Home sweet home. #Canada :)''


začela sem kričaaaaaaaaaat , kričala sem kot nora saj je bil Justin spet doma in tri ulice stran od mene. Jade je prišla iz kopalnice, ker je bila ravno na wcju. vprašala me je kaj se je zgodilo in pokazala sem ji tweet. veselila se je z mano in prešla na idejo da greva hitro k njemu. itak sem bila za. izbrali sva obleki.

Jade je imela oblečeno to: 
 jaz pa to:


Prišli sva do Justinove hiše in tam je bilo seveda ogromno fanic. tolkle in zvonile so po Justinovih vratih in bile so čisto zmešane. Jade se je umaknila saj ni bila fanica. zunaj so varnostniki Belieberke odrivali stran, Justin pa jih je čez okno pogledal, ga odprl in zavpil: ''I love you Beliebeeerssss!!''
umaknila sem se bolj nazaj od  hiše, da bi ga skozi zgornje okno lažje videla in opazil me je. nasmejal se mi je.pomežiknil mi je. z rokami mi je pokazal srčka. začela sem se jokati. samo  nasmehnil se je. tisti trenutek sem bila najsrečnejša punca na vsem svetu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar