petek, 25. oktober 2013

4.del

oboževalke so počasi šle od Justinove hiše in ostali sva sami z Jade. jaz še vedno nisem bila pri sebi in še vedno sem jokala. Ko je Justin videl da ni več nobenega, je odprl okno, da bi zadihal ali nevem kaj naredil. jaz sem začela še bol jokati ko sm ga spet videla. slišal je ko sem hlipala in takoj je zaprl okno. mislila sem da me je za vedno  zasovražil, ker sem kar sedela tam v nekem grmovju blizu hiše. vstala sem in zdaj za razliko od prej začela jokati od žalosti. potem sem zaslišala: ''wait!'' OMG. to je bil njegov glas. mislila sem da bom umrla. obrnila sem se in on je tekel do mene, zato sem se zaletela vanj ker je bil tako blizu. objel me je. bila sem čisto mehka. topila sem se. hlipala, jokala. ''awww shawty..don't cry, i'm here'' nasmehnil se je in mi dal lupčka na čelo. maskara se mi je cela razmazala od joka. ''I'll leave you two guys alone;)'' je rekla Jade, mi poslala lupčka in šla domov. Justin me je spustil iz rok. bila sem presrečna. nisem mogla ničesar rečti. moje sanje so se uresničile. začel se je smehljati in rekel: ''you're cute hahaha I love all of my Beliebers I can't tell you how much. Stop crying please. you are here with me your dreams came true. you shoulda laugh, not cry. I love you'' v solzah sem se nasmehnila. ''I love you too. you don't know how much this means to me'' Justin se je nasmehnil in mi obrisal solze. Potem je rekel: ''I have to go now. try to calm down. I love you ok?'' hitro me je še objel, se mi nasmehnil, pomežiknil rekel ''bye shawty'' in stekel v hišo. jaz sem šla nazaj k Jade.

Ni komentarjev:

Objavite komentar