sobota, 26. oktober 2013

15.del

JUSTINOVO RAZMIŠLJANJE 

počasi bom šel spat, da bom za jutri pripravljen biti dolgo pokonci. goodnight shawty, I hope you miss me as much as I miss you. 

Upam, da jutri ne bo preveč jezna name, ker ji nisem pisal. res mi je žal. jutri moram res pokazati, da jo imam rad, če ne bo vsega konec. 

zjutraj sem zbiral kaj bom oblekel in oblekel sem...nič posebnega.

ob sedmih zvečer naj bi se zabava pričela in imel sem še veliko časa.

na twitter sem objavil #PartyHard,  in upal, da ne bo posumila. komaj sem čakal na zabavo in hkrati sem bil živčen. kmalu je ura odbila pol sedmih in počasi sem se odpravil na zabavo. šel sem peš, saj sem hotel biti malo na zraku. 

ojoj. upam, da na zabavi ne bo Belieberk, ker nočem dobiti pozornosti. hočem nameniti vso mojo pozornos Selly, ker je danes njen dan. komaj čakam, da jo spet vidim. 


*konec Justinovega razmišlanja*

ura je bila že pol sedmih in čisto sem pozabila prej gledati na čas. oblečeno sem imela tole obleko 
lase pa sem imela razpuščene, kot kaže na sliki. naredila sem si bolj malo ampak lep make-up in bila sem pripravljena. Jade me je prišla iskat z njenim skuterjom in šli sva na zabavo. to zabavo mi je v bistvu pripravila Jade, tako, da sploh nevem kdo bo tam, kaj bo tam itd. bila sem takooo vesela. res smo se imeli dobro. opazila sem, da tam ni bilo nobene Belieberke/ja. ampak bilo mi je vseeno, saj je bila tam sama dobra družba. vsi so mi že dali darila razen Jade. prišla je do mene in mi z vsega srca zaželela najlepši rojstni dan in mi čestitala in mi zaželela najboljše. potem je rekla:

''here is my gift. I love you.''



z glavo mi je namignila, kam naj pogledam in tam... 



razprl je roke in takoj sem mu stekla v objem. stisnil me je in rekel:

''Happy birthday babe''. to je rekel v smehu. zdelo se mi je, da sanjam. takooo ga imam rada, da nemorem povedati. spet se mi je utrnila solza. potem je rekel, da ima darilo zame.

''You are enaugh for my birthday gift'' sem mu rekla in ga še bolj objela. 

'' no way!!''

dal mi je veliko, lepo zavito škatlo. medtem, ko sem jo odpirala je rekel: 

'' Mum chose it because, you know..I am a guy, I don't have a taste for that..'' nasmejal se je.

končno sem odprla škatlo in notri je bila ahhhhhhhh *oooooooo*
 

ostala sem brez besed in sem samo objela Justina. 

''thanks'' 

''you have to put it on now...''

''okay'' sem se nasmehnila. šla sem v kabino na plaži in se tam preoblekla medtem, ko so se drugi zabavali. Justin je prišel za mano čisto potihem in še preden sem bila slečena je prišel v kabino. prijel me je za lica in me poljubil. 

''remember when I told you that I will tell you who I like when the right time comes?''

bila sem tiho in sem ga samo gledala. nisem vedela kaj bo rekel. bala sem se, da bo rekel ime, ki ni moje...

''I don't like that girl anymore. I love her.'' to je rekel zelo resno. postala sem še bolj nestrpna. še vedno me je držal in kmalu spet poljubil. takrat sem vedela, da je moj.








Ni komentarjev:

Objavite komentar