nedelja, 27. oktober 2013

24.del

naslednji dan sem se zbudila z velikimi podočnjaki. vedela sem, da danes sigurno ne bom šla nikamor in zato se še nisem takoj preoblekla. ulegla sem se nazaj v posteljo in premišljevala. z Justinom sva se sprla zaradi popolnoma brez vezne stvari in še drla sem se nanj. no ne ravno drla, samo bolj naglas sem govorila.. šla sem pogledat na Justinov twitter in tam ni bilo ničesar novega. bila sem žalostna. še malo sem premišljevala in ugotovila, da če hočem, da kdaj pride nazaj, moram jaz kaj narediti, saj sem bila jaz tista, ki je odšla. hitro sem nekaj oblekla in tekla po stopnicah do vhodnih vrat, kjer sem obula čevlje. odprla sem vrata in zagledala Justina. ravno je hotel pozvoniti.

''Sel, I'm so sorry. I made a mistake. that was such a stupid fight and I'm so sorry for that. I was so dumb, you knew Chaz only for one day and he was the one who  was looking you, not you. I am so sorry for yesterday..''

''I'm sorry I screamed at you..''

''you didn't scream'' me je prekinil. ''you just raised your voice because I thought you two had somethng and that's just dumb, because you saw him for first time in your life..I'm so sorry. I hope you'll forive me. I don't want us to fight anymore.''

potem sem ga objela tako, da sem imela svoje roke okoli njegovega vratu, on pa svoje okoli mojega pasu. 

''so, are you taking me back?'' je vprašal zelo hripavo. zgleda, da je noč prejokal.

na uho sem mu čisto potiho zahlipala:

''yes..''

potem me je spustil in rekel:

''please, don't cry. I don't like to see you crying'' obrisal mi je solze in me poljubil. ko je končal sem ga prijela za roko in odpeljala v mojo sobo. usedla sem se na posteljo in on poleg mene. 

''my dad went on the other side of Canada to visit grandma because she is ill..and she is kind of dying and he will be there for 1 month..''

''oh my god, I'm so sorry... why didn't you go there?'' me je prekinil.

''becaue I loved her so much and I don't want to see her dying.. and I was kind of waiting for you..''

''I'm sorry..'' je rekel in pogledal v tla.

''don't be. you are here with me now'' sem rekla in nasmehnila sem se mu on pa meni. 

''where's Sam?''

''he went to his girlfriend.. and he will be there till next week. you can stay here till then if you want..'' 

''okay'' rahlo se je nasmehnil. potem je prijel mojo roko in jo postavil za njegov vrat. začel me je poljubljati. roko je dal na moj bok in mi malo dvignil majčko. pobožal me je malo nad bokom in pogledal najprej mesto kjer me je pobožal in potem mene. začela sem se smejati, ker sem vedela kaj misli. on je malo počakal in bil čisto resen..

''what? what is it?'' je vprašal in se smejal.

''you know what'' sem rekla in oba sva se smejala. potem me je poljubil na nos in potem na usta. med tem se je spet dogajalo tisto, kot takrat, ko sem bila jaz pri njih in.. saj veš.

potem je spet zapel modrček in spet sva se smejala. ne vem kaj nama je bilo, ampak vse je bilo smešno. spet je bil vesel in jaz tudi. 

''we're going on a beach now. we're gonna show the world. I love you and everyone has to know this. I'm going home to take my swimwear and pack my clothes for next week and till then, you must  be ready for the beach, okay?'' 

''yeah, okay. I love you'' sem mu odgovorila in se nasmehnila. poljubil me je na čelo potem pa šel. 

hitro sem odprla predal s kopalkami in izbirala najlepše. 


izbrala sem bele kopalke z zelo lepo obliko in čez oblekla kar kaže na sliki. lase sem imela spete v razmršeni figi in frizura mi je bila všeč. bila sem pripravljena, da Justin pride pome. kmalu je prišel in prtljago je odložil v moji sobi. oblečene je imel kopalke in zgoraj majico. s sabo je imel svoje črne raybanke in tako sem se spomnila, da jih moram tudi jaz vzeti. potem me je objel čez ramo in sva šla. 

ko sva prišla na plažo sva se najprej skrivala, da bi poiskala bolj zasebni kotiček za brisače, da naju oboževalke ne bi cel čas tam napadale. našla sva nekaj popolnega. bilo je dovolj skrito, da iz morja ne opaziš. odložila sva brisači moja je seveda imela motiv Justina. ko sem jo raztegnila jo je Justin pogledal in se začel smejati.

''whaat?'' sem rekla, se smejala in med tem Justina nežno udarila po prsih. ja, takrat si je že slekel majico, če te je to zanimalo. zato je bilo še lepše. smejal se je in me spet objel okoli ramen. tako lep je bil. imel je dolge kopalne hlače, bil je brez majice in imel je tiste raybanke. nisem ga mogla nehati gledati in to je seveda opazil. 

''don't worry, you're beautiful too.'' je rekel. takrat sem odmaknila pogled od njega in pogledala naprej. oba sva se začela smejati. hodila sva na plaži čisto ob morju. ko sva že nekaj časa hodila sva zaslišala cviljenje.

''Is that... OMG JUSTIN BIEBEEEEEEEEEERRRR!!!!'' 

spogledala sva se.

''are you ready?'' me je vprašal.

''yeah I'm ready'' 

obkrožilo naju je vsaj 30 fanic in nevem koliko novinarjev. spraševali so ga miljon vprašanj, ki sva jih pričakovala.

Is that your new girlfriend? did you and Selena broke up? did you know what will happen when you two will come to the beach? in podobno.

''let me breathe!'' je rekel Justin in se začel smejati. novinarji so malo utihnili in fanice so poslušale.

''yeah this is my new girlfriend.. I mean we're dating two weeks. her name is Selly. Beliebers please. I still love you all guys, please don't be mad at me. you know I can't date all of you, but I really love all of you. beside, she is a Belieber too. yeah we knew what will happen if we come to the beach. I wanted to make it public now. because I really, really love her.'' ko je to rekel me je objel.

potem se je slikal z vsako fanico posebej in to nama je vzelo veliko časa. potem sva vse ignorirala. novinarji so naju še velikokrat poslikali in potem so naju slikali še od daleč, odgovorila pa nisva na nobeno vprašanje. držala sva se za roke in hodila po plaži. jaz sem hodila po tisti strani kjer je morje, on pa zraven mene. potem je dobil idejo. začel me je porivati v morje in jaz sem se ga držala kot klop.

''I'm not going if you're not going''  sem rekla in se smejala. potem je obstal in me gledal. začel se je smejati. stisnil me je in hodil v morje. cvilila sem in oba sva se smejala. potem je videl, da tako ne bo šlo in dvignil me je in me položil čez njegovo ramo. držal me je za noge in hodil v morje. iz heca sem ga tolkla po hrbtu in on se je samo smejal. ko je prišel v tako globino da je bil skoraj cel pod vodo me je izpustil. začela sva se še bolj smejati in potem me je poljubil. tokrat je bilo vse slano, saj je imel na ustnicah morsko vodo, a bilo mi je vseeno. potem me je prijel in me dvignil na narobe obrnjeno štuporamo, tako da sem bila obrnjena proti njemu. poljubljal me je po celem obrazu in kmalu sem se začela 'umikati' nazaj in bila sem že tako nizko, da se je Justin z mano vred prevrnil v vodo. ko sem bila pod vodo sem hitro zajela nekaj vode z usti in počakala, da je Justin z glavo prišel ven iz vode. v tistem trenutku sem tisto vodo, ki sem jo imela v ustih pljunila v njegov obraz. začela sva se še bolj smejati. prijel me je, dvignil in vrgel stran od sebe v vodo. imela sva se najboljše in zdaj nama ni bilo več treba skrbeti, da naju kdo ne bi videl. 

na plaži je bilo vedno manj ljudi in počasi se je večerilo. šla sva ven iz vode in brisače prestavila bolj na sredino plaže. gledala sva sončni zahod. glavo sem naslonila na njegovo ramo in takrat je on svojo glavo položil na mojo. bilo je tako romantično... potem me je vprašal, če bi šla na sladoled in seveda sem privolila. vstala sem, on pa je še vedno sedel in me gledal. prijela sem ga za roko in ga poskusila zvleči na noge. začela sem se smejati on pa se je samo nasmehnil.

''okay, okay, I'm going'' je rekel in se smejal. ko je vstal, me je prijel za roke in mi pritisnil lupčka. potem sva šla do bližnjega bara kjer so prodajali sladoled. vzela sem kepico čokoladnega on pa kepico vanilje. plačal je in me spet prijel za roko, da bi šla. hodila sva po plaži in sonce je še vedno zahajalo.

''wanna try?'' sem ga vprašala in mu ponudila svoj sladoled. nasmehnil se je.

''yeah, okay'' je rekel z najlepšim glasom. sladoled sem mu dala bližje ustom. hotel je že oblizniti a takrat sem mu čokoladni sladoled razmazala okoli ust in nosa. najprej me je pogledal resno, z raztegnjenimi usti potem pa se je začel smejati.

''come here, you little monster'' je rekel in me prijel za boke. poljubil me je in čez nekaj časa je glavo začel premikati tako, da se je sladoled z njegovih ust razmazal name. oba sva bila cela čokoladna in smejala sva se en drugemu. potem sva nadaljevala vsak s svojim sladoledom. ko sva pojedla sva šla nazaj do morja da sva si umila usta. še malo sva se usedla na brisače in čakala, da se sončni zahod popolnoma konča. takrat sva bila na plaži sama. ko se je naredila tema, sva pospravila stvari in šla k meni domov. plažo imam res blizu doma zato sva bila kmalu doma.






Ni komentarjev:

Objavite komentar