sobota, 26. oktober 2013

21.del

Justin je prišel dol in me objel. vprašal me je, če bi šla na sprehod ali k njemu domov.

''I wanna see your room'' sem mu odgovorila. 

''okay I will show you my room. beside, nobody is home right now..'' je rekel veselo. prijel me je za roko in odpeljal me je notri. bila je res ogromna hiša. peljal me je do njegove sobe. bila je prelepa. na eni strani sobe je imel ogromno okno, na drugi pa manjši balkonček. na tisti strani kjer je imel okno je bila tudi njegova miza in na njej njegov laptop. usedel se je na posteljo. usedla sem se zraven njega in čisto sproščeno sva se gledala. potem me je z eno roko prijel in poljubil. vprašal me je, če bi šla na sladoled v mesto. vprašala sem ga, kaj bo z paparaci in oboževalkami.

''I think it's time. we should show the world now.'' mi je rekel z rahlim nasmeškom. poljubila sem ga. držala sva se za lica in se prevrnila na posteljo tako, da sva ležala. potem sva se nehala poljubljati in ulegla sem se mu na prsa. začel se je igrati z mojimi lasmi in kmalu sem ugotovila, da mi je spletel tanko kitko iz majhnega šopka las. bila je zelo lepa in nisem si mislila, da zna on to delati. še vedno sva ležala v objemu.

''do you even want to go on ice cream?'' 

samo zavzdihnila sem in zaprla oči.

''I guess that would be no.''  je rekel in spet sva se smejala.

''I love you''

''I love you more'' sem rekla in objel me je še močneje.

*JUSTINOVO RAZMIŠLJANJE*

''I love you'' sem ji rekel in to sem tudi mislil.

''I love you more'' je odvrnila in bil sem tako srečen. potem je zaspala. rad jo gledam, ko spi. rad sem z njo. mislim, da imam prvič v življenju nekoga tako rad. še bolj sem jo stisnil potem pa še jaz zaspal.

*konec Justinovega razmišljanja* 

ko sem se zbudila, sem zbudila Justina in rekla, da bom šla pozdravit Jade. 

''No, don't go'' je žalostno rekel.

''I haven't talked to her for..1 day'' sem rekla v smehu.

''okay..I understand.. you just leave me here alone, dying without my love..'' je blebetal in utišala sem ga s poljubom. poljub mi je vrnil, nato pa me je pospremil do vhodnih vrat. poslovila sva se in šla sem k Jade. 




Ni komentarjev:

Objavite komentar