sobota, 26. oktober 2013

17.del

še vedno me je držal čez ramo in sva hodila po pesku. dala sem si dol čevlje in, ko je to videl je naredil enako. bila sva bosa. potem me je privil bližje in mi dal lupčka na čelo. takrat je gledal naprej, ne mene in jaz isto. dokler se je dalo sva hodila po plaži potem pa sva se nazaj obula in naprej šla po ulici. prišla sva do moje hiše in Justin ni spet hotel iti narazen z mano. kar stal je tam in me gledal.
razprla sem roke in ga hotela objeti, a me je prehitel. takoj, ko je videl, da ga hočem objeti, je prišel. bil je resen. bolj me je spominjal, da je žalosten. 

''Is something wrong?'' sem ga vprašala.

''No..I mean..I don't wanna go home, I wanna stay here with you.''

potem sem brez besed odprla vrata. mislil je, da zdaj mora iti in se je obrnil. prijela sem ga za roko. v primerjavi z njegovo roko je bila moja majhna. zvlekla sem ga  nazaj k meni in ga poljubila. še naprej sva se poljubljala in medtem vstopila v mojo hišo. Justin je med poljubljanjem zaprl vrata za seboj. potem sem se odstranila od njegovih ustnic in še vedno sem ga držala za roko. peljala sem ga po stopnicah gor do moje sobe. Sam ima svojo sobo na drugem koncu hodnika v zgornjem nadstropju in na sredini nekje imava kopalnico, oče pa ima sobo spodaj. Sam je ravno prišel iz kopalnice in naju z Justinom pozdravil. ni se mu zdelo čudno, saj sem mu že prej povedala, za naju z Justinom. samo nasmehnil se je in rekel:

''heh, my little sister and her fist boyfriend. aww'' smejal se je jaz pa sem zardela. pogledala sem Justina in on se je smejal.v sobo sem prišla malo pred njim in se ulegla na posteljo. Justin je za sabo zaprl vrata in smeje se prišel do mene. medtem, ko se je hotel uleči nad mene je rekel:

''first boyfriend? awwww. you are lucky, girl, look who you have for your first boyfriend''

smejal se je. ležal je že nad mano.

''stop it!'' sem se smejala in ga nežno udarila po prsih in potem me je  poljubil. 

''I want to be with you forever.'' 

''yeah I can handle that'' sem mu odgovorila. smejala sva se in spet me je poljubil.


potem me je spustil in se prekucnil zraven mene. poljubil me je na trebuh in potem tam položil glavo. položila sem mu roke nanjo in ga božala po laseh. počasi sva zaspala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar