sobota, 26. oktober 2013

14.del

Bila sem sama pri Jade in bila sem lačna. vzela sem si še eno palačinko od tistih, ki so še ostale. potem sem spet šla na twitter, da bi videla, če me je Justin med tem kaj pogrešal. Ni mi napisal sporočila, je pa napisal nov tweet na katerem je pisalo: 

I think I love her.

Imel je že 1000 RT in med njimi sem bila tudi jaz. Upam, da je bilo to namenjeno meni. Belieberke so čisto ponorele in so mu odgovarjale:

nekatere:

 Justin I know you love me please come to my bed!

Whoaw, What about Jelena?

NOOOOOOOOOO I HATE HER!!

nekatere pa:

awww #HappyForYou ♥

in podobno. bolj so mi bile všeč objave tistih Belieberk, ki so bile vesele zanj. Potem je prišla Jade. Pokazala sem ji tweet in Jade je bila vesela. naredila je tisti pogled, ki ga naredijo mamice, ko otrokom omogočijo nekaj, kar izgleda precej otročje ampak vejo, da njihovi otroci to obožujejo.
čudna je bila. 
potem sva šli na krajši sprehod in ura je bila 8 zvečer. odločila sem se, da bom šla zdaj nazaj k očetu in Samu, da se počasi pripravim za spat, da bom jutri spočita. 
objela me je in rekla:

''see you tommrow! bye''

''Can't wait! bye''

Ko sem prišla domov sem se počasi žalostna odpravila spat. 'night Justin, I hope you miss me like I miss you, sem si mislila in zaspala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar