petek, 25. oktober 2013

8.del

Omg...vedno več je bila ura in vedno bolj živčn sem bila. Ob sedmih mi je Jade naredila še make-up, ki je bil popoln. ona je res ustvarjalna. potem me je našpricala s parfumom Girlfriend, ki je moj najljubši od Justina. Jade je rekla, da me bo sigurno pogledal od glave do pet. potem je bil čas, da sem šla. Jade me je pospremila do ene ulice stran od Justinove hiše, da je Justin ne bi opazil. ura je bila pet minut do osmih in nisem vedela, ali naj pridem malo prej ali naj počakam. bila sem zmedena. potem sem ga zaslišala. 

''Hey''

''Oh, hi Justin''

izgledal je tako nekako (oprosti ker se ne vidi cel, pa oprosti ker je poudarek na tatuju, sam tukej je res luškan♥):


Jade je imela prav. Res me je pogledal od glave do pet. 

''whoaw you really do look cute'' je rekel s tistim njegovim popolnim glasom.

''thanks. same for you. actually you always look cute.'' 

oba sva se nasmehnila.

Justin je rekel, da greva do restavracije peš, ampak, da upa, da me ne moti če ima kapuco na glavi, da ga nebi prepoznali. kaj misliš da sem rekla? ja a me slučajno lahko pri vsem tem kaj se dogaja moti kapuca? No, seveda sem rekla, da me ne moti. Ko sva hodila je bilo vse v redu. šla sva po plaži in Justina nihče ni opazil, kar se mi je zdelo čudno. jaz bi ga takoj. ampak tako je bilo bolje. ko sva prišla do restavracije sva dobila mizo, ki je bila bolj zasebna. stran od drugih, na neki terasi z zavesami, da slučajno Justina ne bi gdo opazil.  res mora biti težko če si slaven. Naročila sva špagete po bolonjsko, seveda. oba sva pila sprite. rekel mi je, da se naj pogovarjava o meni in njem. rekla sem: ''well..i guess i'm gonna talk more tonight'' 

''why?''

''oh right hahah you kinda know everything about me am i right?''

spet sva se nasmehnila.

''well, at least you don't know who I like.''

''you like Selena :o''

''nope..not anymore.. I mean.. I'm over her. I guess she has another 'unknown' boyfriend now and I don't have a chance anymore. beside..I like someone else..''

''what? of course you have a chance..you two are ment to be. Beliebers can see you two how you still like eachother..''

''no really. I don't want her anymore. I want other girl to be mine.''

''then tell me who.'' 

nasmehnila sem se in on tudi

''naah I'll tell you some other time haha why do you even wanna know you little nosy-parker(nosy-parker= radovednica)

to je vprašal v smehu.

''well of course I wanna know, I'm a Belieber, I wanna know everything''

''well, I promise you'll be the first one I will tell. But not now. In the right time.''

spet se je nasmehnil. gledala sva se iz oči v oči. res ga imam rada. še bolj kot prej. samo vesela sem lahko ker se mi to dogaja. 

''what are you thinking about?''

''I'm thinking, that I am very lucky to know you like this..I mean know you..you know what I mean..''

pokimal je.

''every Belieber's dream is to see you at least once in their life, even just on a concert from the distance, but I..I am really a lucky girl. Thank you Justin.''

''well, I think I can be happy to know a girl like you'' je rekel in se nasmehnil.







Ni komentarjev:

Objavite komentar