petek, 25. oktober 2013

2.del

Danes je petek in konec šole, saj imamo poletne počitnice OMG kako sem veselaa*ooooo*. po šoli grem direktno k Jade in bom tam cel vikend. njenih staršev ni doma, doma je samo njena starejša sestra, ki bo imela pri sebi fanta in imeli bomo noro zabavo:) no ja mi štirje bomo. Jade je rekla da me za 18ko čaka zelo veliko in posebno darilo. pri njih imajo veliko denarja zato res nevem kaj bo:o upam da ne bo pretiravala. končala se je šola in z Jade sva šle najprej do mene, da sem spakirala in potem k njej. bilo nama je vroče in odločili sva se, da greva na plažo. preoblekli sva se v kopalke in sva šli. Izgledala sem nekako tako, samo da nimam pirsa v popku.
Prišli sva in razpakirali sva brisače in te stvari. nekaj časa sva ležali na brisačah potem pa sva šli plavat. Imeli sva se the best . plavali sva, tunkali sva se, smejali in čisto nič nama ni manjkalo. čas je mineval hitro in kmalu je sonce že zahajalo. Jade je malo zaspala. jaz sem šla do morja in notri namočila noge in gledala sončni zahod. pogledala sem Jade in še vedno je spala. majhnega fantka na plaži sem vprašala, če mi posodi kangljico in bil je zelo prijazen. kangljico sem napolnila z vodo in čisto potihem šla do Jade in jo polila. bila je šokirana in ni vedla ali naj se smeji ali naj se jezi, zato je naredila oboje. začela sem z rokami dvigovati pesek nadnjo, da se ji je prilepil na mokro kožo. začela je tečti za mano in lovili sva se po plaži. ko sva se utrudili sva še malo zaplavali v morju, saj sva bile celi od peska. potem sva pobrali svoje stvari in šle domov.

Ni komentarjev:

Objavite komentar